Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Inne rozwiązanie awansów
medalikarz
Mam taką propozycje gdyż awanse są za szybkie. Proponuje przebudowanie awansu tak by po przeskoczeniu dowódcy na wyższy poziom nie następował przeskok epokowy, a jedynie możliwe by było kupienie nowej bardzo drogiej jednostki po której zakupie automatycznie zmieniał by się dowódca na kolejno epokowego(z dotychczasową ilością życia[tu przebuduje go tak by zawsze miał 50-70hp, a jedynie pancerz się zmieniał]) i zmieniały się jednostki możliwe do rekrutacji. Myślę też że powinien pozostać stary mechanizm przeskoków epokowych do wyboru dla Komputerowych graczy lub jako prostsza szybsza wersja gry.

Dodatkowo jednostki walczące pozbawione zostaną awansu, za wyjątkiem tych które będą dowódcami oraz tymi które będą bohaterami epokowymi(tylko jedna jednostka do rekrutacji).

Za całość projektu postaram się zabrać w miarę możliwości na dniach. Jednak nie obiecuje tak szybkich wersji jak wcześniej(wiadomo przeróbki są cięższe).

Myślę też że fajnie by było gdyby było kilku bohaterów do wyboru na każdą epokę i byli oni by jakoś inaczej pokazani przy rekrutacji(ale z tym sobie poradzę, wiem myślę jak to zrobić).

Teraz prośba do was! Mogli byście w tym temacie napisać propozycje bohaterów epokowych. Przypominam też że rekrutowany w 1 epoce(i w kolejnych) bohater będzie zmieniał epokę na kolejną, więc też logiczna sprawa że będzie do niej należał. Epoka magii analogicznie do tego co napisałem nie będzie posiadała bohatera.
Edytowane przez AxeFighter dnia 02-12-2014 16:54
Age:http://www.wesnot...orum_id=31
TeamSpeak3:Qfer.net (szukaj: Medalikarz)
 
Guurahk
Ekhem. Czyli z tego co zrozumialem, musisz stworzyc jakas jednostke do przeskoku do nastepnej epoki. No to do z Ery Magii to np. kowal, pozniej egipski handlarz (to oni pierwsi wykorzystali zelazo) lub apostol, nastepnie alchemik (proch), technik, naukowiec. Nie wydaje mi sie bym pominal ktoras z er, ale jesli tak to wybacz mi.
"Jest niewiele cnót, których Polacy nie posiadają, i niewiele pomyłek, których udało im się uniknąć." - Winston Churchill
 
medalikarz
Myślałem o tym Adris ale nie wiedziałem czy to jest technicznie możliwe. Musiał bym pewnie jakieś obejście zrobić. A tak to miało by wyglądać że urodzenie się pewnej osoby przyszłej epoki daje przejście do niej. Rozważałem przez ten czas co mnie nie było różne opcje i ta mi się podobała, jednak gdyby było możliwe zrobienie tak jak piszesz to kwestią niewielkiego nakładu czasu będzie przerobienie jako ciut inna wersja tego co ja napisałemWink.

A co sądzicie o rezygnacji z awansów zwykłych wojaków i pozostawienie jedynie dowództwa z awansami, herosa i pana z koroną Pfft?

Edit:
A możesz powiedzieć dlaczego?

To ma wyglądać tak że zaczynasz np. w epoce magii, gdy dowódca awansuje przeskakuje na pó?ną epokę magii, może kupić jednostki które aktualnie są dostępne po awansach. Dodatkowo może zakupić jedną z paru jednostek z drugiej epoki. Dla przykładu: będąc w epoce pó?nej Magii można zakupić Herkulesa, Odyseusza, Leonidasa. Zakup każdego z nich dawał by przeskok do kolejnej epoki i opcjonalnie dodatkowo jakieś profity od każdego wyboru(np. Leonidas tańsi spartanie, a Odyseusz możliwość kompana ktory mógł by przeprawiać się przez wodę).
Edytowane przez AxeFighter dnia 02-12-2014 16:55
Age:http://www.wesnot...orum_id=31
TeamSpeak3:Qfer.net (szukaj: Medalikarz)
 
barowei
Nie sądzę - każdy ma prawo wybrać w której epoce chce zacząć grę. Graczom nie powinno się takich rzeczy narzucać siłą, bo dość oczywistą reakcją staje się bunt przeciwko takiemu rozwiązaniuPfft

Co pomysłu - jestem na nie. Miałem już okazję dzisiaj to sobie pograć i uważam, że system jaki mamy teraz jest najlepszym rozwiązaniem. Ba, to wręcz bardzo dobrze, że szybko przechodzi się z epoki na epokę bo gra jest bardziej dynamiczna i nie nudzi się;] Proponowałbym za to, żeby ilość wymaganego exp do przejścia na następną epokę rosła wraz z kolejnymi odkryciami. Poza tym fajnym pomysłem byłoby zaaplikowanie skryptu sprawiającego, że za każdego zabitego wroga (nie tylko wtedy, kiedy zabije osobiście) król otrzymuje trochę exp (np. 2, czy tam 4 punkty). No, a ci herosi to też raczej kiepski pomysł - powołajmy się choćby na KISS, po co w końcu mnożyć byty ponad miarę?^.^
 
medalikarz
By było więcej czynników taktycznych? Bohater był by zaledwie małym urozmaiceniem. Można zostawić awans na lvl jednostkom, ale jak sam się przekonałeś awanse jednostek normalnie walczących są bezsensu bo i tak zostaną one wyparte z kolejnej epoki. Zatem czemu by nie zwiększyć przejść epokowych dla zwiększenia dynamiki. Będzie 2 razy więcej epok a tej samej bazie jednostek co są już zaaplikowane. Dodać jedynie trzeba herosów. W ten sposób co drugie przejście epokowe będzie uzależnione od króla, a co drugie od uzbierania złota na bohatera. Na początek oczywiste będzie że stworzę po jednym herosie na przejście, a z czasem dojdą nowi dla urozmaicenia. W ten sposób np. do epoki mogę dorzucić np. Batorego i Husarie polską jako dodatkową jednostkę. Zawsze mogę też zostawić podstawową wersję Age dla osób lubiących najprostsze.

Można też po prostu dodać herosów do epok, by byli jedynie pojedynczymi jednostkami do rekrutacji. W ten sposób można uzyskać złoty środek, awans pozostał by jedynie po awansie króla, a bohaterowie po pierwszej rekrutacji znikali by z listy. W ten sposób można ich potraktować jako technologie które trzeba wykupić by produkować daną jednostkę, a jako dodatkowy profit uzyskać dobrego dowódce dla danej armii. Może w taki sposób rozwiązać to? A co do awansów był bym za zwiększeniem ilości epok o wczesne i pó¼ne, a do wyboru przy rozpoczęciu pozostawić jedynie wczesne. Jednostki odblokowane przez zakup technologi/bohatera mogły by być dostępne przez 1-3 epoki, a do wykupienia jedynie w jednej. W ten sposób można by zwiększyć możliwości strategiczne w grze.

P.S. Podejmie się ktoś zrobienia grafiki dla katapulty Pfft?
Age:http://www.wesnot...orum_id=31
TeamSpeak3:Qfer.net (szukaj: Medalikarz)
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.12
7,966,067 unikalne wizyty