Nowe wersje EEaW
|
Poliuks |
Dodany dnia 23-04-2011 14:20
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 336
Data rejestracji: 28/07/2008 13:50
|
Wersja 1.0.7 - http://www.sendsp...ile/k94x0c
- odporności dla setnika i pułkownika zaporoskiego,
- zmniejszone hp czajki,
- poprawione błędy w opisach,
- rebalans linii litewskiego dragona,
- najemnik u Szwedów kosztuje 16,
- nowa jednostka u Austriaków - medyk,
- Polacy zamiast husarza lvl 2 mogą rekrutować lisowczyka.
Edytowane przez Poliuks dnia 24-04-2011 19:11
|
|
|
|
Poliuks |
Dodany dnia 02-05-2011 19:04
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 336
Data rejestracji: 28/07/2008 13:50
|
Wersja 1.0.8 - http://www.sendsp...ile/6r90zs
- poprawki coverów dla statków (dzięki bs_grom),
- atak falkonetem dla czajki,
- łucznik tatarski i awanse dostały -20 resu na sieczną. |
|
|
|
Poliuks |
Dodany dnia 05-05-2011 11:20
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 336
Data rejestracji: 28/07/2008 13:50
|
Wersja 1.0.8a - http://www.sendsp...ile/2cqncr
- bojar jako lider dla Rosjan,
- atak muszkietem elitarnego dragona zwiększony do 35-1.
|
|
|
|
Poliuks |
Dodany dnia 15-05-2011 14:29
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 336
Data rejestracji: 28/07/2008 13:50
|
Wersja 1.1.0 - http://www.sendsp...ile/977hi2
- angielskie tłumaczenie EEaW,
- poprawki coverów (dzięki bs_grom),
- poprawki ikon ataków. |
|
|
|
Poliuks |
Dodany dnia 22-06-2011 20:06
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 336
Data rejestracji: 28/07/2008 13:50
|
Wersja 1.1.1 - http://www.sendsp...ile/8a0xwm
- poprawki coverów dla armat, kawalerii, szwedzkiego chłopa, okrętu I (dzięki bs_grom i Sagezowi)
- poprawiony exp bojara i galeoty (bs_grom),
- poprawki w tłumaczeniu,
- zmieniona cena lisowczyka (bs_grom),
- poprawiona zdolność fire from hills (bs_grom),
- nowa ikona granatu (Sylar),
- poprawiony losowy lider Tatarów. |
|
|
|
Poliuks |
Dodany dnia 26-06-2011 15:59
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 336
Data rejestracji: 28/07/2008 13:50
|
Wersja 1.1.2 - http://www.sendsp...ile/y27e0p
- poprawka bugu w tłumaczeniu,
- cena niewolnika u Turków zmieniona na 8,
- bojar i książę ruski dostali nowe resy (bojar 30 na blade, 20 na fire, książę 40 na blade, 20 na fire),
- powstaniec i dowódca chłopski mają 60 coveru w lesie,
- nowa jednostka u Turków - janczar strzelec.
Edytowane przez Poliuks dnia 06-07-2011 17:35
|
|
|
|
Poliuks |
Dodany dnia 06-07-2011 17:48
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 336
Data rejestracji: 28/07/2008 13:50
|
Wersja 1.2.0 - http://www.sendsp...ile/ofhtm0
- uzupełnione tłumaczenie,
- poprawki coverów i kosztów ruchu (mamelucy, janczarzy, jeźdźcy chorwaccy, polscy medycy, Rosjanie i Szwedzi), resów (statki), cen (medyk austriacki, janczarzy),
- nowe obrazki dla jednostek (dzięki Inferno8 i Sylarowi),
- mapa Europy (dzięki bs_grom, działa na wersje 1.9.5 - 1.9.7),
- poprawka bugu z obrazkiem wielkiej czajki (dzięki Inferno8),
- atak wręcz polskich armat do użycia w ataku,
- uzupełnione brakujące dźwięki (dzięki bs_grom),
- poprawki ikon ataków (dzięki bs_grom),
- dodane creditsy. |
|
|
|
Poliuks |
Dodany dnia 08-07-2011 21:30
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 336
Data rejestracji: 28/07/2008 13:50
|
Wersja 1.2.0a - http://www.sendsp...ile/qf0r3w
- poprawki dźwięków i pliku sound_macros (dzięki Inferno8 i bs_grom),
- poprawy nazw, eliminacja literówek (bs_grom),
- poprawione błędy w coverach (bs_grom),
- mapa Europy dodana bezpośrednio do ery,
- rosyjskie armaty atakują wręcz (bs_grom),
- szwedzki chłop nie awansuje na najemnika (bs_grom),
- poprawka grafiki fanatyka janczarskiego (bs_grom),
- poprawka elitarnego muszkietera u Austrii (bs_grom),
- polski doktor ma 35 hp (bs_grom),
- poprawki grafik ataków dla Tatarów (bs_grom),
- poprawka przy ataku ranged powstańca i chłopa ruskiego (bs_grom). |
|
|
|
Poliuks |
Dodany dnia 11-07-2011 15:39
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 336
Data rejestracji: 28/07/2008 13:50
|
Wersja 1.2.0b - http://www.sendsp...ile/8tpimy
- poprawki obrazków, nowy obrazek szwedzkiego mistrza artyleryjskiego (Inferno8),
- poprawki dźwięków (bs_grom),
- nazwa akinij zmieniona na akinji (bs_grom). |
|
|
|
Poliuks |
Dodany dnia 13-07-2011 11:01
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 336
Data rejestracji: 28/07/2008 13:50
|
Wersja 1.2.0c - http://www.sendsp...ile/3d2psx
- drzewko jednostek w folderze ery (bs_grom),
- chorąży i włócznik u Kozaków dostali alternatywne awanse (Inferno8),
- włócznik kosztuje 20 i można go rekrutować,
- chorąży ma 50 exp i jeden podstawowy trait (oprócz cechy lojalny),
- usunięty jeden niepotrzebny plik z folderu ery (Inferno8). |
|
|
|
Poliuks |
Dodany dnia 14-07-2011 10:55
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 336
Data rejestracji: 28/07/2008 13:50
|
Wersja 1.2.0d - http://www.sendsp...ile/4by20m
- poprawieni chorąży polscy,
- poprawiony bug z traitem loyal,
- wszyscy chorąży mogą wylosować trait loyal,
- uaktualnione drzewo jednostek,
- usunięty jeden niepotrzebny plik. |
|
|
|
Sagez |
Dodany dnia 01-10-2014 00:51
|
Główny Zarządca
Postów: 924
Data rejestracji: 04/07/2008 16:32
|
Pozwalam sobie napisać tutaj, jako że Poliuks jest nieaktywny i od bardzo dawna nie opisywaliśmy tutaj nowych wersji. To będzie wygodne, bo temat jest przyklejony.
Jak dobrze pamiętacie, ogłaszaliśmy już koniec prac nad podstawowym EEaW. Osiągnęliśmy nawet więcej niż chcieliśmy i wszystko działa dobrze. Od dawna nie było poważnych skarg na balans. Kolejne wersje będą poprawkowo-uzupełniające, a nie rewolucyjne, więc możemy spać spokojnie.
Chyba aktualne: http://units.wesn...1.5.6.html
Lista proponowanych zmian:
- Zwiększyć polskiemu chłopu atak kosą do 6-2 jak chce Axefighter (zmiana raczej kosmetyczna, ale ma sens, zważywszy na to, jakie kosy są mordercze). Chyba polskiego spamu nie będzie... chyba. Polski chłop jest najdroższy po szwedzkim (8 i 10 złota).
- jeśli ktoś zna się na prawosławiu i ma lepsze nazwy dla kapłanów 2 i 3 poziomu może proponować. Patriarcha się nie podobał. Teraz chyba jest arcybiskup, nie?
- Jeżeli ktoś umie tworzyć awanse dla jednostek po swoim ostatnim poziomie - takie jak ma chorąży zaporoski, hakkapelita czy włócznik u Kozaków - to przyda się nam do urozmaicenia jednostek morskich. Przykładowo: mamy polski statek III (poziom 3) i on znowu nam awansuje. Chodzi o to, żeby pokazało się okienko z wyborem ulepszenia, np.:
+ 10 hp (można wziąć 3 razy), + 1 jeden atak (jednorazowe), + 1 do ruchu, etc.
Urozmaiciło by to bitwy morskie i sprawiło, że na późnym etapie gry statki Polski, Austrii oraz Rosji niekoniecznie będą całkiem bez szans w starciu z Turcją czy Szwedami (którzy pewnie też będą mieli ulepszenia).
- Trzy mapy autorstwa bs_groma do EEaW (7,8,9 graczy w Europie) są świetne, ale niezbalansowane. Pograjcie Turcją (+18 dochodu na turę!), Tatarami (chyba +9) i Kozakami (-2!!! tak, minus) to zobaczycie, co mam na myśli. Na org. słusznie zauważono, że Chanat Krymski nie ma szans z Turcją, której statki po prostu zawsze wygrają i ubiją dowódcę Tatarów. Konkrety napiszę później.
Jeśli Wy macie jakieś poprawki/bugi do zgłoszenia to proszę bardzo.
Edytowane przez Sagez dnia 01-10-2014 01:05
''I śmieszna impotencja słów wobec życia!'' - Witold Gombrowicz, Dzienniki
|
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 18-12-2014 22:03
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Wersja 1.5.7
- zwiększone obrażenia polskiego chłopa w walce wręcz z 5-2 na 6-2
- dostosowanie dodatku pod BfW 1.12
Edytowane przez inferno8 dnia 18-12-2014 22:03
|
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 26-08-2016 18:22
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Wersja 1.6
-naprawione mapy do gry wieloosobowej
-nowa jednostka Tatarów: Handlarz Niewolników
-nowe, ukryte jednostki Unii Polsko-Litewskiej: Kosynier i Powstaniec
-nowe jednostki austriackie: Konna Artyleria wraz z awansem
-wprowadzona klasa pochodzenia Polish-Lithuanian
-poprawiona grafika austriackiego Elitarnego Husarza
-nowe zdolności jednostek: Targ Niewolników oraz Atak i Ucieczka |
|
|
|
Sagez |
Dodany dnia 03-09-2016 01:19
|
Główny Zarządca
Postów: 924
Data rejestracji: 04/07/2008 16:32
|
Wersja 1.7
- zdolność fire from castles
- powiększone zamki na mapach do EEaW
- polski hetman atak buławą sieczna->obuchowa 4-4
- kosynier atak 13-2 bez zasadzki
- austriacki huzar res blade z 20-10 a impact do 0
- armaty na wzgórza ruch 2 zamiast 3
- ruski rekrut atak 16-1, kolejne poziomy 16-2 20-2
- siege cannon potrzebuje więcej xp, fire from hills, awans crosshair
- husaria ma teraz 45 hp
- royal rebel 6 ruchu, 35hp
- ulepszone opisy fear
- obniżone modyfikatory terenowe szwedzkich kolubryn
- Wielki Janczar Aga - berserk i fear
- Dey leadership, loyal, treasure
- Dey na koniu, zdolność treasure 2 golda na turę, loyal
- Fanatyk 50hp, loyal, atak 6-6
''I śmieszna impotencja słów wobec życia!'' - Witold Gombrowicz, Dzienniki
|
|
|
|
Sagez |
Dodany dnia 20-09-2016 12:46
|
Główny Zarządca
Postów: 924
Data rejestracji: 04/07/2008 16:32
|
Wersja 1.8 - 1.8.2
- wszystkie okręty posiadają zdolność "naval" - ich działa nie działają na lądzie, ale za to statki te zyskują naprawę +5 na lądzie i naprawę +2 na morzu
- nowy typ ataku "anti-sails" - wybrane okręty potrafią niszczyć żagle na wrogich statkach, mocno ograniczając ich mobilność. Po dwóch turach żagle są przywracane do pełnej sprawności
- kozackie czajki potrafią przejmować wrogie okręty stosując "abordaż"
- kozackie czajki mają zdolności hit and run i swamp ambush
- tatarskie łodzie mają swamp ambush i są bardziej mobilne na lądzie
- tatarskie promy same się utrzymują
- nowy, samobójczy statek dla Turków - Bomba Gemisi
- nowe ataki strzeleckie dla tureckich okrętów
- poprawione statystyki ataków niektórych okrętów
- 3 nowe mapy dla 2 graczy! Baltic Lake z wariantem letnim i zimowym, oraz Aegandry (autortwa Transfermium).
''I śmieszna impotencja słów wobec życia!'' - Witold Gombrowicz, Dzienniki
|
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 24-09-2016 22:09
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Wersja 1.8.4 - critical fix:
-naprawiony abordaż (boarding) - od tej pory kalkulacja szans na trafienie działa prawidłowo.
-czajki nie mogą już opanowywać... dział (choć planujemy umieścić opcję zdobywania dział w przyszłości)
-zmieniony sposób działania dział oblężniczych u Szwedów - od tej pory jedno trafienie w zamek uszkadza jego mury, dopiero kolejne niszczy go kompletnie (fortyfikacje innego typu niszczone są natychmiast).
Edit:
Wersja 1.8.5-1.8.6 - microfix:
-ai nie rekrutuje statków na mapach z zawartością wody poniżej 40%
-poprawiony brak dźwięków w jednostce Camel Artillery
Wersja 1.8.7-1.8.8 - critical fix:
-zmieniona nazwa dodatku na "17th Century Eastern Europe at War (EEaW)
-poprawiony bug związany z anti-sails - prawdopodobnie wewnętrzny bug w samym BfW. Zrobiłem obejście w kodzie i "powinno" działać.
Wersja 1.8.9 - microfix:
-Husaria nie ma już hit and run
Wersja 1.8.10-1.8.14 - balancing:
-Bomba Gemisi jest dość podatna na obrażenia od ognia (jak na statek wyładowany po brzegi materiałami wybuchowymi)
-obniżone obrażenia Bomba Gemisi do 40.
-rosyjski Exile i jego awans mają osłabiony atak berserk do 4-4
-berserk nie działa już na statki!
-rosyjski Batiuszka ma mniej hp: 30
-organki mają usprawnioną animację ataku
-zwiadowcy wszystkich frakcji mają lepsze ruchy na trudnym terenie
-chłop ukraiński jest tańszy - 5 golda
-poprawione opisy umiejętności, powinny być bardziej klarowne
-husarska szabla ma pierwszy cios
-Biskup/Bishop nie może być już liderem u Rosjan
-ruski chłop ma osłabiony atak wręcz 4-2
-okręty nie mają już ataku taranującego
-chłop ruski ma 15 hp teraz zamiast 18
-szwedzki strzelec jest ciut droższy, 16 zamiast 15
-tureckie działo kosztuje 18
-turecki wielbłąd jest za 13
-kozacki włócznik jest za 18
-nowa/stara mapa, przeróbka Baltic Lake, alternatywna wersja autorstwa Eagle_11
Edytowane przez inferno8 dnia 30-09-2016 21:26
|
|
|
|
Sagez |
Dodany dnia 30-10-2016 15:09
|
Główny Zarządca
Postów: 924
Data rejestracji: 04/07/2008 16:32
|
Wersja 1.9.0
EEaW Customization
-możliwość włączenia/wyłączenia różnych opcji wpływających na grę!
-wyłączanie chłopów
-wyłączanie łodzi
-wyłączanie szpitali polowych
-możliwość rekrutacji wszystkich poziomów okrętów
-wyłączanie generowania złota przez jednostki
-wyłączanie niszczenia zamków
-nowy warunek zwycięstwa - last man standing - ostatni na placu boju
-nowy tryb rozgrywki - pillager mode - zerowy dochód z wiosek, ale za każde zajęcie dostajemy w nagrodę sporo kasy
-nowy tryb rozgrywki - no-spam mode - daną jednostkę można rekrutować tylko raz, aż do wyczerpania listy rekrutów, wtedy następuje reset listy.
-nowy tryb rozgrywki - limited recruits - w trakcie gry gracz może rekrutować tylko określoną liczbę jednostek
-nowy tryb rozgrywki - recruitation deadline - można rekrutować tylko do określonej tury
-nowy tryb rozgrywki - boss mode - liderzy są znacznie silniejsi od zwykłych jednostek
Zmiany/fixy:
-ogłuszanie z dział - gdy działo trafia przeciwnika, zostaje on ogłuszony - traci na 1 turę swoją strefę kontroli
-chłopi poza ruskimi są drożsi o 2g
Statki:
-szwedzki ship of the line za 27g
-galleon za 40g
-battle ship za 60g
-tatarski prom 2 niech będzie za 24g
-fusta za 21g
-galiot za 40g
-galley 50g
-u reszty frakcji co mają standardowe okręty ceny odpowienio 20g, 40g, 50g
Kozacy:
-czajka atak wzmocniony 12-2 obuchowy z dział
-czern hp 35
-cossack healer atak 10-2 szablą i 4-4 nożami na odległość
-cossack healer na drugim poziomie 5-4 z trucizną nożami na odległość
Tatarzy:
-Slaver poza wioskami kosztuje utrzymanie. We wiosce ma 60 coveru, gdzie indziej 40 albo gorzej
-tatar krymski 5 ruchu i za 14 złota
-tatar guard tylko - 10 wrażliwości na pierce
-tatar bowman 9-3 ranged i 6-4 ranged fire
-linia tatar scouta na próbę otrzymała skirmishera
-tatar scouci wszyscy +2hp
-guard 0 odporności/wrażliwości na pierce
-tatar healer na koniu za 18g, 8 punktów ruchu
Austria:
-naprawione organki (poboczne jednostki mają osobne szanse na uniknięcie ostrzału)
-Organki w górach, zamku i w wiosce mają 50 coveru, nigdzie więcej, cena wzrasta do 25 złota wymagają 10 xp więcej do awansu
-Horse artillery jest za 27g i ma atak zmniejszony do 25-1, przy czym ma też drugi, rozbity atak 10-2 obuchowy z działa
-lina grenzera ma 50 obrony na wzgórzach i górach i 50 w lasach
-chorwat cena obniżona do 15
-moździerzowi i jego awansowi dodano atak z ognia, dla poziomu 1 za 6-4, dla poziomu 2 7-4
-medyk atak 3-3 z precyzją, jego dalsze poziomy też mają precyzję do noża
Polska:
-infamis za 14 golda
-linia litewskiego dragona 6-2 tarczą ze spowolnieniem a nie 12-1
-mounted i grand dragon po 8 ruchu a nie 7
-polscy medycy mają precyzyjne ataki
-ataki kosyniera osłabione do 9-2
-polskie działo za 20g
Rosja:
-kozak doński ma 40 coveru na płaskim i atak 8-3 lancą i 8-2 szablą
-batiuszka ma leadership 30 a nie 40
-ruski chłop nie może awansować na batiuszkę
-exile ma 35 hp
-shooter jest za 15g, ale w zamian dostaje atak 6-3 wręcz
-batiuszka za 23g
-ruski insurgent za 13 golda, ma 6 ruchu a nie 5, atak 4-2 obuchowy z procy
-peasant commander przemianowany na peasant leader, atak 5-3 z procy obuchowy na odległość
Szwedzi:
-szwedzki strzelec 50 coveru w górach
-szwedzki medyk ma precyzję i 5 hp więcej, czyli 30
Turcy:
-tureckie działo ma dodatkowy atak 10-2 obok 25-1
-mehterane kosztuje 10g
Edit:
Wersja 1.9.1 fix
-Wielka Czajka kosztuje 40g
-Tatarski Łucznik ma strzelca wyborowego przy ataku ognistymi strzałami
Wersja 1.9.2 fix
-poprawione rozdzielenie ataków tarczą u awansów Litewskiego Dragona
-dodany rozdzielony atak armatką awansowi Konnej Artylerii
Edytowane przez inferno8 dnia 30-10-2016 17:54
''I śmieszna impotencja słów wobec życia!'' - Witold Gombrowicz, Dzienniki
|
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 26-07-2017 11:59
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Wersja 1.10
EEaW Summer Update
Zmian jest zbyt dużo by wymienić wszystkie. Do najważniejszych należą ogromne zmiany w balansie polegające na rozbiciu ataków posiadających tylko 1 cios na kilka ciosów, by uniknąć zbyt dużego wpływu szczęścia na grę (rng). Tak więc od teraz dużo strzelców, pikinierów i dział posiada dodatkowe "podzielone" ataki, które stanowią tzw. bezpieczny wariant ataku, przydatny gdy nie jesteśmy pewni wygranej i nie chcemy zbyt mocno ryzykować.
Wprowadzone zostało tzw. bombardowanie dla dział i statków. Polega na tym, że każde kolejne trafienie z serii ciosów jest słabsze od poprzedniego (taki odwrócony growing fury z EoMy). Ma to imitować sytuację, gdy ostrzeliwany przeciwnik szuka osłony, zmniejszając otrzymywane obrażenia i zwiększając tym samym swoje szanse na przeżycie.
Doszły też 2 nowe jednostki: Regalskeppet (super okręt szwedzki poziomu 4, który jest najpotężniejszym statkiem w erze) oraz Rynda (i jej awans Rynda Tsar Guard) Jak nazwa wskazuje jest to osobisty strażnik cara Rosji. Rynda jest elitarną drogą jednostką o ogromnej skuteczności. Jej atak wręcz posiada precyzję i potrafi ogłuszać cele. Rynda jest prawdopodobnie najskuteczniejszą w ataku jednostką pieszą. Niestety nie potrafi bronić się przed wrogim ostrzałem.
Na koniec wiele starych grafik jednostek zostało odświeżonych by lepiej prezentować się na polu bitwy. |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 11-08-2017 13:59
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Wersja 1.11 Naval Combat 2
* statki mogą od teraz zostać podpalone lub zacząć tonąć na skutek różnych ataków
* wiele statków zostało zmodyfikowanych by uwzględnić nowe statusy
* zmieniony system medyków - nie ma już namiotów jako samodzielnych jednostek, teraz to medycy we wioskach lub twierdzach otrzymują dodatkowe możliwości leczenia
* nowa jednostka dla Tatarów - Nurek! Chowa się w wodzie i bagnie oraz dziurawi statki!
* ogłuszone jednostki posiadają specjalną animację
* tzw. "animacje standardowe" dla wszystkich jednostek
* ulepszone animacje ataków okrętów
* czajka wolniejsza na lądzie
* tabory nie mogą kontrować dział poza Fire Taborem
* liczne poprawki błędów |
|
|