Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Polacy w EEaW
vul6
Jednostki które znajdą się w naszym projekcie XVII Century, po stronie polskiej:

1. Litewski dragon. (Lithuanian dragoon)

Wojownik pieszy. do rekrutacji na 1 levelu. Koszt - ok. 15 złota* hp. ok. 30. Poruszanie się po terenie w typie włócznika lojalistów.

Broń - sieczna, miecz. Obrażenia 6-3. Drugi rodzaj obrażeń to shield bash czyli tarcza + spowolnienie. Obrażenia 12-1.

a)pierwsza ścieżka rozwoju: Konny dragon. ( Mounted dragoon )
Level 2
Broń - sieczna, miecz. Obrażenia 10-3. Drugi rodzaj obrażeń to pistolet, kłująca 12-1.
Level 3 (Wielki Dragon) (Grand Dragoon)
Broń - sieczna, miecz. Obrażenia 14-3. Drugi rodzaj obrażeń to pistolet, kłująca 17-1.

b )druga ścieżka rozwoju: Strzelec. (Shooter)
Level 2
Broń - arkebuz, kłująca. Obrażenia 17-2. Drugi rodzaj obrażeń szabla 6-3.
Level 3 (muszkieter) Strzelec wyborowy. (Marksman)
Broń - muszkiet, kłująca. Obrażenia 22-2. Drugi rodzaj obrażeń szabla 7-3.

2. Armatka - ( small cannon)

Armatkę obsługuje jeden człowiek. Koszt - ok. 21 złota. Hp 37. 4 ruchu
Poruszanie się po terenie - nie da rady wejść na wysokie góry ani do głębokiej wody. W dobrze porusza się tylko po drodze/trawie.

Broń - strzał armatni, obuchowa. Obrażenia 25-1. Atak no counter (atakowany nie kontruje). Drugi rodzaj to szabla, sieczna 7-2. Nie można nią atakować, tylko się bronić (kontrować).

Level 2 Armata - (Cannon)
Obrażenia ten sam typ co level 1, tylko że 35-1 i 9-2. Hp 57, 4 ruchu

3. Szpital polowy. (Field Hospital)

(wygląd IMO mógłby przypominać namiot medyka z Heroes III). Koszt - 15 złota. Hp 50. Porusza się po terenie podobnie jak armata, tylko że podstawowa prędkość będzie wynosić 3 pola. Leczy +14. Nie atakuje.

4. Felczer (Medical orderly)

Koszt 16 złota. Hp 25. Poruszanie się po terenie powinien mieć bardzo dobre, harcownik. Leczy +4.
Broń - sztylet, kłująca. Obrażenia 4-3.

Level 2 Medyk( Medic\Wink
Leczy +6, Harcownik, Obrażenia 5-3, do tego zatruwa.

Level 3 Lekarz ( Doctor)
Leczy +8, obrażenia 6-4, Harcownik, zatruwa i cios w plecy. (ekhem, po pierwsze nie szkodzić Grin)

5. Chłop ( Polish peasant)

Level 0
Koszt 8 złota. Hp 18.
Broń - kosa, sieczna. Obrażenia 5-2. Dodatkowo łuk, 3-2 kłująca.

a) pierwsza ścieżka rozwoju na Piechotę wybraniecką (Wybraniecki )
Level 1
Szabla, sieczna. Obrażenia 5-4. Do tego arkebuz, kłująca 9-1.
Level 2 Lisowczyk ( Lisovianus)
Szabla, sieczna. Obrażenia 6-5. arkebuz, kłująca 16-1. Krycie się w nocy.
Level 3 ¯ołnierz zaciężny (Mercenary)
65 hp, 7 ruchu. Krycie się w nocy.
Broń - 12-3 szpada, 10-2 pistolety, 25-1 muszkiet.
b )druga ścieżka to Szlachcic, opisany osobno.

6. Szlachcic (Polish Nobleman)

Koszt 18 złota, hp 35. Dodatkowe cechy charakteru, typu otyły lub konny (wpływa na szybkość poruszania się) czy specjalna zbroja zwiększająca ilość Hp. Powinni IMO ponadto być lojalni

Broń - szabla, sieczna. Obrażenia 9-2. Do tego pistolet kłująca 11-1.

a) "polska" ścieżka rozwoju.
Level 2 Hetman polny koronny( Field Hetman ). Otrzymuje dowodzenie. KOń, bez kar za zamek w coverze

Broń - szabla, sieczna. Obrażenia 12-2. Do tego pistolet kłująca 14-1 i buława, obuchowa 5-4.

Level 3 Hetman wielki koronny ( Grand Hetman ) KOń, bez kar za zamek w coverze

Broń - szabla, sieczna. Obrażenia 15-2. Do tego pistolety 14-2 i buława, obuchowa 6-4.

b )"litewska" ścieżka rozwoju
Level 2 Wojownik litewski (Lithuanian Warrior)

Broń - szabla, sieczna. Obrażenia 11-3. Do tego pistolety 13-2.

Level 3 Litewski Magnat (Lithuanian Magnate)

Broń - szabla, sieczna. Obrażenia 14-3. Do tego pistolety 14-2.

7. Adept husarski ( Young Hussar ) i Husarz ( Winged Hussar )

Napisałem 2 jednostki bo obie można kupić. Adept husarski - 21 złota. 41Hp.

Husaria kiepska ( 20 -30 - 40 ) - płytka woda, las, góry, bagno, lód, most, jaskinia, kamienista jaskinia, grzybowy gaj, piasek
średnia ( 50 ) - śnieg, zamki, wioski
wymiata - drogi( 60) i łąki ( 70! ) wzgórza ( raczej 60 )

Broń - kopia, kłująca. Obrażenia 32-1, szarża, no counter. Szabla husarska, obrażenia 6-2.

Level 2 Husarz (40 złota) ( Winged Hussar)
Broń - kopia, kłująca. Obrażenia 39-1, szarża, no counter. Szabla husarska, obrażenia 8-2. Nadziak 6-4, obuch. Pistolet 12-1.

Level 3 Elitarny Husarz ( Elite Winged Hussar )
Broń - kopia, kłująca. Obrażenia 47-1, szarża, no counter. Szabla husarska, obrażenia 10-2. Nadziak 7-4, obuch. Pistolet 15-1. Aura "strach" zmniejsza atak wrogich jednostek dookoła o 25%.


Jednostka Chorąży - ja nie wiem do końca jak sobie ją wyobrażacie, zróbcie mu taki schemat jak jednostki powyżej i wtedy go tu dodam.

EDIT: 8. Chorąży (standard-bearer) - 45 hp - poziom drugi - koszt około 25 golda
5 punktów ruchu, dowodzenie
9 - 2 szabla, może 10 - 1 pistolet, ale ma tylko jedną wolną rękę, bo drugą trzyma sztandar, więc przydałaby się jakaś animacja, jak chwyta albo za szablę, albo pistolet. Ewentualnie można zrezygnować z pistoletu a dać mocniejszy atak wręcz.

level 3 Wielki Chorąży Królewski ( Grand royal standard-bearer )
60 hp ( może jakiś pancerz, choćby częściowy? )
5 punktów ruchu, dowodzenie
ataki - 12 - 2 szablą oraz 15 - 1 pistoletem ( może dużo, ale to pistolet od króla jak coś, dobra jakość

9.Pancerny (1) ( Armoured )
40 hp, harcownik, 8 ruchu
7 - 3 szabla ( pierwszy cios )
5 - 3 łuk

Towarzysz Pancerny ( 2 ) ( Armoured Companion )
50 hp, harcownik, 8 ruchu
8 - 3 szabla (pierwszy cios)
6 - 3 łuk ( strzelec wyborowy )

Zagończyk (Zagonczyk ) (3)
60 hp. harcownik, 9 ruchu
9 - 4 ( pierwszy cios )
8 - 3 ( strzelec wyborowy )

* - wszyskie ilości pieniędzy czy Hp podałem na oko.
Edytowane przez Sagez dnia 19-05-2009 21:26
 
Sagez
Nie pasuje mi, że choć w polskiej armii najważniejsza była konnica, do dyspozycji ''od razu'' mamy tylko husarię. A husaria wcale nie powinna być w erze mocna - mizerne szanse na wielu terenach, z palnej będzie rzadko trafiała, kontry słabiutkie, jedna szarża. I właśnie tu potrzebna byłaby jednostka uzupełniająca, szybka i wspomagająca drogocennych husarzy.
W historii taką rolę pełniła jazda kozacka, a po powstaniu Chmielnickiego Pancerni. Lekko opancerzeni ( kolczugi ), z łukami i szablami ( szarże i lance sobie darujmy ). Powinni nadwątlać wroga przed husarią i nadstawiać za nią karku. Ale nie sądzę, żeby byli za mocni. Po prostu uzupełniają wady husarzy. Podobni w działaniu do jazdy elfów z defalut.

Pancerny (1)
40 hp, harcownik, 8 ruchu
7 - 3 szabla ( pierwszy cios )
5 - 3 łuk

Towarzysz Pancerny ( 2 )
50 hp, harcownik, 8 ruchu
8 - 3 szabla (pierwszy cios)
6 - 3 łuk ( strzelec wyborowy )

Zagończyk ( po co tłumacznie dla nazwy? ) (3)
60 hp. harcownik, 9 ruchu
9 - 4 ( pierwszy cios )
8 - 3 ( strzelec wyborowy )
Co o nich myślicie?
 
Dragon_Warrior
powiedzmy nawet niech to bedzie dowodzenie ale dajace +25% niezależnie od poziomu (czyli chorazy bedzie latał za wysokopoziomowa husaria a dowodca bedzie biegał za 1'szo poziomowcami itd) ... czy coś takiego... Bo tak to troche głupio ze majac dowodce to sztandar bedzie juz niepotrzebny ... a sztandary zawsze ładnie wyglądają czy to w bitewniakach czy w turówkach Wink

bo zakąłdam ze nie mozna tego zrobić tak ze bedzie sie kumulować tylko z dowódca ale juz nie z innymi sztandarami ...
ewentualnie inaczej ... sztandar zawsze mozen przeciwnikom odporności op 10/20% zbijać ... niech czują strach i respekt Wink bo zbijanie im siły atakow bedzie dziwne zakłądajac ze sztandary bardzo ale to bardzo sie chciało ubić w pierwszej kolejności Wink
 
Sagez
Co do kumulowanego dowodzenia się nie wypowiem, bo się nie znam. Zawsze możesz to sprawdzić w swojej ErzeWink
Jak z tymi poprawkami Polaków? Zrobisz je wreszcie Vul, czy uważacie może, że traity damy wszystkim jednostkom i to wystarczy? Bo jest trochę niejasno, z drugiej strony nie chcę tego robić sam.
Moje propozycje na traity :
* ambitny - jednostka potrzebuje 30 % mniej expa do awansu.
* zahartowany - wszystkie rodzaje obrażeń zadają jednostce 10 % mniej obrażeń
* ciężkozbrojny - to samo, tylko że aż 20 %
* pijak - jeden punkt ruchu mniej, - 10% szans na trafienie, ale + 15 hp.
Czekam na waszeWink No i nie wiem, czy te moje są dobre.
 
inferno8
Dragon_Warrior napisał/a:
bo zakąłdam ze nie mozna tego zrobić tak ze bedzie sie kumulować tylko z dowódca ale juz nie z innymi sztandarami
można coś takiego zrobić, jednak trzeba by nie¼le się przy tym namęczyć, żeby tylko z dowódcą. Co do kumulacji to służy do tego klucz o wdzięcznej nazwie "cumulative=", gdzie można wpisać yes lub no. Lepiej wpisać no, bo w przeciwnym razie jednostka otoczona 3 sztandarami będzie zadawać ok. 220% obrażeń.

Z tym strachem to nawet ciekawie. Może sztandary niektórych frakcji zamiast dowodzenia powinny straszyć? Tak dla zróżnicowania jednostek tego typu?

I traity (wreszcie!)
*ambitny to raczej inteligenty z domyślnej, co?
*zahartowany - no całkiem fajnie
*ciężkozbrojny - nie wiem czy dobrym rozwiązaniem jest robić "lepsiejszy" trait do innego traita
*pijak - ja tu bym zrobił coś w stylu "pijanego mistrza" z fallouta, a więc zamiast tego +15hp dać zwiększone obrażenia wręcz o 20%.

Swoje propozycje przedstawię, za czas jakiś, jak już uzbieram poka¼ną ilośćWink
 
Sagez
Wielkie dzięki, twoje traity są o wiele lepszePfft Jestem ciekaw następnych Smile Co do tych sztandarów to nie mam zdania, ale chyba jakoś się z Dragonem dogadacie.
 
Dragon_Warrior
no celności o 10% chbya nie da rady zmniejszyć ... chyba zeby stała przypisać...
w sumie ot by byla radosna rzecz... taki pijak co ma zawsze 50% trafienia Wink ale to nieco za 'magicznie' by wyszło jak sądzę Wink

*ciężkozbrojny - nie wiem czy dobrym rozwiązaniem jest robić "lepsiejszy" trait do innego traita

zwłaszcza ze traity będą po 2 na jednostkę jak rozumiem - więc połączenie obu by dośc pancerne było...
choć zawsze bonusy mogą różnych odporności dotyczyć... np:

części pancerza

Family breastplate + 10% pierce, blade, imapct (kirys dawał duzo ale na najrzadziej trafianym w walce wręcz obszarze)
rivet* chainmail + 20% blade, 10% impact (*nitowana kolczuga jeśli mnie slownik nie myli)
gothic arms + 10% blade, impact, fire
old fasion helmet + 10% impact, blade, fire
gothic gauntlets +20% blade
Spaulders + 10% blade, impact
thick padded cloth* + 20% impact (*nie pamietam jak dokładnie jest przeszywaniaca po angielsku)

cechy fizyczno-psychiczne
fat - +20%hp, -1punkt ruchu
charismatic - dowodzenie kumulatywne +10% dla każdego bez względu na poziom
educated - +10% obrazen do broni dystansowej, leczy minimalnie (powiedzmy2)
brave +30% obrażeń -20% odpornośi na pierce -10 na blade i impact
arithmetical genius - +20% dodatku dla armat (nie wiem czy da sie to załatwic zwykłym dowodzeniem z jakimiś modyfikatorami - jeśli nie to może obniżać przeciwnikom odporność na fire o 20%)
Very Rich +10% do wszystkich odporności i obrażen dystansowych, -10% do obrazen w walce wrecz i -10% hp
undisciplined -1 punkt ruchu, -10% zadawanych obrazen, +20 odporności na pierce (pod lufy sie nie pcha Wink )
proud +20% obrazen zadawanych ale 20% wolneijszy awans -10% do odpornosci na kłute
cunning* o 40% szybszy awans ale kosztem -10% do obrażeń albo jeśli sie da to o 1 sztuke złota droższy w utrzymaniu (*w sesie cwaniak)


broń
Blunderbuss* - pistoelcik bedacy ówczesną odmiana shotguna - obrażenia 1x15 - atak magiczny (*chodzi mi o garłacz ale nie jestem pewny tłumaczenia)
rich Flintlock - pistolecik 3 lufowy 3x10
gothic crossbow - 2x15
family hunting bow - 4x6
Old Fashion Sword - 3x8
Old Fashion two handed sword - 2x15
family sabre +10% do obrażeń
excelent quality sword +20% obrażeń

dodatki
- spyglass - punkty ruchu x2 zużycie punktów ruchux2

zasadniczo mozna by powymyślać pare jakiś negatywnych jeszcze

z tego co dałem mozecie powybierać albo jak komuś sie chce powklepywac to wszystkoe ;] ... ilośc kombinacji byłaby totalna Wink (z pijanym mistrzem i standartowymi to 700+ kombinacji przy 2 wylosowanych Wink
Edytowane przez Dragon_Warrior dnia 27-10-2008 17:07
 
inferno8
Shock

...
Aha. To może po kolei:
w sumie ot by byla radosna rzecz... taki pijak co ma zawsze 50% trafienia Wink ale to nieco za 'magicznie' by wyszło jak sądzę Wink
Dobrze sądzisz. To by popsuło trochę całość. A te zmniejszenie celności o 10% jest możliwe do zrobienia (chyba).
traity będą po 2 na jednostkę jak rozumiem
Tak by było najlepiej, inaczej się zamotamy przy 3, a 1 to za mało.

Części pancerza. Oj, chyba za dużo zabawy w rpg. Jeśli dołożyć do tego losowe wyposażenie w broń to mamy generator losowych, niepowtarzalnych jednostek. To coś czego świat jeszcze nie widział, ale jednocześnie psuje dosłownie cały porządek ery. Nieprzewidywalność tego co dana postać otrzyma może wpłynąć na zwiększenie wpływów szczęścia w tej grze, kosztem prawdziwej taktyki i zdolności dowódczych gracza, który przestaje w tym momencie się liczyć. Jestem przeciwny traitom odnośnie broni i pancerza.

Cechy fizyczno-psychiczne. Są tak genialne, że szlag mnie trafił!Smile Naprawdę wszystkie mi się bardzo podobają, zwłaszcza ten arithmetical genius - od kwestii technicznej powinno się udać z tymi armatami. Musiałbym po prostu sam poeksperymentować.

Broń. Jak już powiedziałem jestem przeciwny jednak 2 traity mogą być: family saber i excellent quality sword.

Dodatki. Ten spyglass jest genialnie zaprojektowanySmile Gratuluję oszukania enginu gryWink Bardzo fajna zdolność na którą nikt nie wpadł.

Co do kombinacji to robią wrażenie. Przy wywaleniu pancerzy i broni pewnie będzie z 300+ ale to już od innych zależy. Trochę pomysłów mi zabrałeś, widzę że będę musiał powymyślać jakieś oryginalniejsze. Dobrze, zostawiłeś pole do popisu nad tymi negatywnymi.

Wszystko razem robi wrażenie/ Podziwiam tą pomysłowość, brawo!
 
Dragon_Warrior
pancerze i bron sie stalralem robić tak zeby była naprawde mała szansa na coś przegiętego ...

kwestia jest taka ze zbroje łatwiej ograniczyć do Polaków (wytłumaczyć logiczne) niż umiejętności Wink ...
bo akurat teoretycznie odważny, niezdyscyplinowany, dumny cz cwany (choć to ostatnie ponoć sie polakom rzypisuje Wink ) moze byc i Rusek i Szwed w sumie Wink za to pospolite ruszenie sie głownie roznorodnością broni cechowało Wink ..
wiem ze niby element losowy to zwiekszy ale zauwaz ze bonusy sa mneijsze niz w przypadku zaproponowanego ciezkozbrojnego ... ot 10% tu 10% tam ... na kumulacje jest naprawde mneij niz 10% szansy na 20% odpornosci niby kolczuga nitowana + gotyckie rekawice dawałyby +40% odpornosci na blade ... ale to jedna taka kombinacja na którą byłoby 1/400 czyli około 0,25% Wink

niby sie przy tym nie upieram ale jak by miały byc same psychofizyczne cechy to coś sie jeszcze da wymyślić (pytanie co sie da zrobić bo poki co brałem pod uwage tylko to co byłem pewny że sie da)

Edit
a powiedzmi czy by sie dało zeby np 1 traita losowało ze zbroi , jednego z broni a jednego z psychofizycznych ? wtedy by mozna zupelnie nna liste zaproponowac nie obawiajac sie o uber kombosy SmileSmile
Edit 2 - i oczywiście nie neguje waszych skili tylko dopisałem dodatkowe propozycje (z wyjatkiem ogólnego ciezkozbrojnego - bo to bym wolał widziec tak jak psiałem jako szczesliwa kumulacje cech typu 'nitowana kolczuga' i powiedzmy 'hełm starego typu'Wink Wink
Edytowane przez Dragon_Warrior dnia 27-10-2008 16:31
 
inferno8
Nie wiem. Muszę sprawdzić sam. Podobno wampiry z Myths mają odgórnie narzucony zestaw, ale muszę przeanalizować ich configi. Najbardziej obawiam się tych zbrojnych traitów, ponieważ kombinacja tej nieszczęsnej kolczugi i starego hełmu jest jak dla mnie trochę szara. No i oczywiście nie da się traitów tego typu dostosować do obrazka. Owszem można zrobić to umownie, ale ja uważam, że kombinacje czysto zbrojne będą nudne, a szansa że wypadną będzie bardzo duża. No i nie chcę robić z tego rpg czy survivala, w których postać można zaopatrzyć. Rozwiązanie typu 1 trait ekwipunkowy 2 trait psychofizyczny będzie idealnym rozwiązaniem dla mnie, jednak jak już wspomniałem muszę to rozpracować w WML.
 
Dragon_Warrior
no niby obrazka sie nie da dostosowac ale w przyadku 40 pixeli wysokosci stwierdzenie czy delikwent ma kolczuge zwykłą czy nitowana bedzie i tak dośc trudne Wink a i tak na zbrojach sie zwykło szmatki nosić wiec co najwyzej rece płytowe (nie rekawice bo te to dosłownie kilka pixeli) by były widoczne...

w kazdym razie wszystko zalezy od tego czy da sie taki podział zrobić Wink i od tego czy pozyczymy częśc cech psychofizycznych tez innym nacjom - bo dotychczas zakładalismy ze polacy moga byc nieznacznie słabsi bo traity ich podbija w gore Wink

a losowośc poki co bardziej sie ma do psychofizycznych - bo wylosowanie otyłego i niezdyscyplinowanego zrobi z jednostki puszkę pancerną ale ruszajacą sie o 2 pola wolniej Wink tak samo jak dumny i odwazny bedzie miał przerabane ze strzelcami ale bonus do obrażeń bedzie miał straszliwy ...

bonusy od wyposażenia miały byc w moim założeniu mniejsze ale czysto pozytywne - te psychofizyczne - mocniejsze ale z wadami Wink
Edytowane przez Dragon_Warrior dnia 27-10-2008 17:09
 
inferno8
Jeśli uda się ten podział zrobić to będzie super, jak nie to mamy problem. Bo ja naprawdę nie jestem za tymi losowymi pancerzami, o broni nie wspominając. Niech inni się wypowiedzą.

Co do innych nacji to część można by pożyczyć, ale też część zrobić charakterystycznych tylko dla danej frakcji (już widzę te tatarskie premie do łuku i skradaniaSmile)
 
Dragon_Warrior
no to by była fajna sprawa takie cechy specjalne danych nacji ... w takim przypadu jak pomysł bedzie zatwierdzony ( i jak sie okaze ze da sie podział zrobić) to jestem gotow na kilka godzin z notatnikiem usiasc i powymyslac cos wszystkim Wink
 
inferno8
Niestety nie da się oddzielić dwóch traitów i dobierać z dwóch różnych list wyboruSad Określone traity można za to narzucić z góry, jednak nie będziemy mieli wpływu na to jak się wylosują (można podać określony zestaw z którego będzie odbywało się losowanie). Ta cecha bardzo przyda się do tych traitów charakterystycznych, więc nie jest tak ¼le. Natomiast co do pancerzy i broni to problem się nie rozwiązał.

W takim razie pozostaje decyzja czy zostawiamy, czy też nie. Dla mnie mniejszym złem są elementy zbroi, jednak absolutnie ale to absolutnie jestem przeciwko losowym broniom, bo to zagmatwa rozgrywkę przy więcej niż 5 jednostkach na mapie, nie wspominając o dobraniu taktyki do tak rozchwianych pojedynków, gdzie szczęście będzie odgrywało rolę dominującą. Do tych pancerzy jeszcze można mnie przekonać, ale do broni nie.
 
Sagez
Do broni jestem na nie, co do pancerzy się waham. Traity fizyczne i psychiczne są świetneSmile
Nie wiem tylko, czy traity dajemy tylko szlachcie czy wszystkim jednostkom?
 
Dragon_Warrior
dobra to z broni mozna zrezygnować bo robila sie rpoblemowa przy awansie i tak
choc z family sabre i excelent quality sword mozna by sie pobawić ...
gdyby np dało sie przypisac tym broniom jednoczesnie to że jednostka z nimi jet traktowana jako o level wyższa w kwestii dawania doświadczenia przeciwnikowi to by nawet w pewnym stopniu odzwierciedlało przechodzenie tej broni dalej - tyle ze to jzu moze byc trudne/niewykonalne do zrobienia

traity psychofizyczne mozna dac wszystkim , a te z uzbrojeniem tylko szlachcie powiedzmy (przy czym trzeba by ustalic co jest szlachta co nie (husaria np jak najbardziej) ... to by bylo latwe do rozwaizania poprzez danie szlachcie oddzielenej podrasy losujacej z wiekszej puli i np jednego dodatkowego traita...
Edytowane przez Dragon_Warrior dnia 27-10-2008 19:22
 
inferno8
Przypisanie do doświadczenia do broni jest niewykonalne.

Family sabre i ten excellent sword zostawmy. Zgadzam się co do tego psychofizycznego dla wszystkich.

Engine nie rozpatruje podras. Można za to dać całą rasę "szlachta" różniącą się od human tylko nazwą. I tam możemy określić pulę wyboru tylko dla tej właśnie grupy. Kwestie zaprogramowania tego wszystkiego biorę na siebie (z samymi traitami to może jednak ktoś mnie wyręczy?)
 
Dragon_Warrior
no wlasnie na tej zasadzie podrasy myślalem Wink
po prostu 'polak' 'polski szlachcic' 'polski skrzat drzewny' ... kazdy jest polakiem i kazdy ma unikatową nazwę Wink
Edytowane przez Dragon_Warrior dnia 27-10-2008 21:28
 
Sagez
Jestem chyba ''chory'' na Polaków. Ale teraz, kiedy piechota ma bronić zamków i fortów u Polaków nie jest z tym najlepiej. Zresztą Vul dobrze powiedział, że innym zrobiliśmy '' rze¼nickie'' jednostki.

1. Dragon litewski ( 1 ). Zabranie spowolnienia boli na wyższych poziomach. Wobec tego zabrałbym je, obniżając cenę z 17 do 14 złota. Jak włócznik lojalistów.
Jego następca, strzelec, dziwnie z 6- 3 wręcz spada na 5 - 3 wręcz. Dałbym 7 - 3 wręcz, na trzecim 8 - 3 wręcz. RIPLIB chyba jednak po coś jest.

2. Armata - specjalnością naszej armaty miały być kontry - daliśmy je prawie wszystkim i straciła niepowtarzalność. Dałbym 7 -2 i 8 - 2 na drugim. Nie powinna być zbyt mocna, nawet teoretycznie potężne balisty Lavinians nie są.

3. I mam problem z konnicą w zamkach - myślę, że dla linii hetmańskiej powinien być wyjątek ( bo hetman raczej piechotą nie chodzi, a konnica ma w zamkach być słaba - ale hetman ma dowodzić wszędzie). Linia wojownika litewskiego jest chyba piesza ( ja bym też to wolał ) i dobrze nadawałaby się do bronienia umocnień.

Co o tym myślicie? Ja uważam Polaków za nieco ''przestarzałych'' w stosunku do innych nacji. Ale spokojnie, z husarią dałem sobie spokój, to już koniec i mam nadzieję, że ostatnie poprawkiPfft
 
inferno8
Hmm... całkiem słuszne wnioski. Powiem tak: teoria teorią, a w praktyce i tak wszystko będzie do góry nogami - wiem co mówię Wink Jestem za tymi zmianami i nic już nie ruszajmy. W trakcie testów pojawią się najwłaściwsze poprawki.
Edytowane przez inferno8 dnia 22-11-2008 14:33
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.15
8,312,987 unikalne wizyty