Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Era Swarm
maks4444
Przedstawiam swoją pierwszą Ere. Dużo pracy zostało włożone jak dla amatora to duży wyczyn. Rój charakteryzuje się dość dużą liczebnością, wyspecjalizowanymi jednostkami i żarłocznością. Czy inne rasy świata Wesnoth poradzą sobie z nowym zagrożeniem ze strony potwornych Insektów? Czy wiecznie głodna królowa i jej larwy zaspokoją swoje potrzeby? Niestety takich szczegółów się nie dowiecie Era nie posiada kampanii ale można już walczyć i testować moje "robaczki".

Wszelkie komentarze, zgłaszanie błędów, propozycje zmian czy słowa ostrej krytyki mile widziane w tym temacie.

Działa na 1.9.x i 1.8.x
Wersja 0.1:
-Jedna nowa frakcja Rój (Swarm)
-24 Jednostki
-Brak animacji
-Brak opisów
-Nowe dźwięki (2)
-Nowe ikony ataku (5)
-Nowe zdolności (2)
-Nowe ataki specjalne (2)

Do Pobieranie wersja 0.1 -->http://www.sendsp...67ca66fd33

Podziękowania dla wszystkich którzy komentowali temat--> http://www.wesnot...ead_id=532 i pomagali na PW(potrafiłem nieraz zawracać głowę głupotami).

W twórcach wymieniłem inferno8 za pomoc i zgodę na wykorzystywanie niektórych zdolności, ikon itp. z jego ery.
Edytowane przez AxeFighter dnia 27-11-2014 18:31
 
Vetch
Mmmm, zapachniało Starcraftem Grin.
1)Niezłe jednostki, jednak brakuje mi w nich... cieniowania. Pfft Oraz to, że kolejne poziomy niewiele różnią się od poprzednich (mają zawsze wspólną część).
2)Nie chciałbym się narzucać, ale dobrze jest postawić na oryginalność. Nie wiem czy grałeś w wyżej wymienioną grę, ale przydałoby ci się oglądnąć Zergów (inspiracje). A jeśli ta frakcja jest choć odrobinę wzorowana na mrówkach (bardzo podobne kształty niektórych jednostek), to spróbuj nie przesadzać ze skrzydłami (awans workera jest... dziwny. Piechota awansuje na kawalerię? Osobiście wolałbym go trzymać na 1 lvl'u, gdyż po awansie znika RIBLIB. Odporności raczej powinny rosnąć, a nie spadać z poziomu na poziom)
3)Grafika raz jeszcze. Spróbuj samemu od podstaw narysować jakiegoś robala [a jeśli nie od podstaw, to chociaż z wykorzystaniem części (TYLKO! nie całą jednostkę kopiować przemalowując ją lub dodając skrzydła bądź inne elementy)].
4)Odwłoki linii magicznej przypominają mi... No, prawie każdy będzie wiedział co Pfft
5)To co mnie mile zaskoczyło to... ikonki ataków. Ładnie zrobione (nawet wycieniowane! Grin). Ogólnie trochę brakuje balansu, jednostki są dość drogie (jak ma ich być dużo to raczej koszty w stylu 11-13 ze słabymi statami).

Ogólnie grało się nieźle, jednak na razie tej erze (frakcji) paląco brakuje porządnej grafiki oraz jednostek strzelających (czułem się, jakbym grał droższymi, mniej odpornymi orkami). Może dodać kwas? Życzę chęci do pracy Pfft
 
http://vetch-dziennik.blogspot.com
maks4444
Odnośnie grafiki wszystko jest do poprawienia. Tylko czy umiejętności starczy na odpowiednie obrobienie. Cieniować za bardzo nie umie robię to po swojemu.

Unikalność graficzna jednostek będę pomału poprawiał z kolejnymi wersjami. Pierwsze chciałem postawić "szkielet frakcji". Bo faktycznie całą frakcja zbudowana praktycznie na trzech przerabianych jednostkach.

Co Workerowi znika po awansie ? (jakieś RIBLIB ) Bo tego rozszyfrować nie umiem.
Odnośnie drzewka awansów i statystyk jednostek na pewno będę nakładał nowe poprawki.
Zdawałem sobie sprawę ze mogą być problemy z balansem. Słabsza wersja orków ciekawe porównanie.

Dwie jednostki na pięć pierwszych levelów strzela to mało? Kwas też ciekawy pomysł na pewno wykorzystam.

Inspiracje czerpałem ze StarCtafta, Armie of Exigo, Age of Wonders i z naszych poczciwych mrówek w ogródku Grin
Edytowane przez maks4444 dnia 29-08-2011 08:50
 
Sagez
Udany debiut. Frakcja mocna. RIPLIB znaczy, że nie możesz osłabiać jednostki po awansie, czyli np. robić tak -> jednostka na poziomie 1 ma atak 6-3, a ta sama jednostka po awansie, na poziomie 2 ma atak 4-3... To tyczy się też coverów i odporności, hp, ruchów, wszystkiego.

Moje sugestie : poprawić wygląd, lepiej zbalansować (chociaż naprawdę nie jest źle, atak soldiera 8-3 miażdżyCool ), być może dodać parę nowych jednostek jako awanse (np. Worm na 3 poziomie to byłoby coś! Jakby mu jeszcze dać teleport w wioskach, może niewidzialność na piasku - cud jednostka).

Gra się przyjemnie i jest przy tym frajda, tak trzymaj.

''I śmieszna impotencja słów wobec życia!'' - Witold Gombrowicz, Dzienniki
 
maks4444
Fajnie że komuś się podoba.

Dzięki za wyjaśnienie tej kwestii. Statystyki, odporności itp. były trochę na szybko robione ale to nie problem poprawić w kolejnych odsłonach.

Też myślałem nad 3 poziomem Worm na pewno się pojawi.

Mam pytanie podobają się wam "magiczne robaczki" nie są za bardzo przekombinowane ? Może lepiej żeby miał wszystkie trzy ataki w jednym pakiecie zamiast dla każdego rodzaju magi osobną wersję robić?
Jakie macie zdanie na temat tej jednostki i jej ulepszeń?
Edytowane przez maks4444 dnia 03-09-2011 21:07
Era Swarm Projekt Zawieszony
Rebirth of the Swarm Rozwijany
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.08
7,966,029 unikalne wizyty