Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Początkujący - Pytanie
DanielPas
Mam pytanie. Chcę zacząć grę z braćmi na jednym komputerze ale nie wiem jak im porobić profile czy coś takiego, żeby mogli mieć swoje nazwy graczy.
Jak to zrobić? mam wersję 1.8.6.
A przy okazji jaka jest najnowsza?

P.S. Dobra, najnowszą wersję już zasysam ale nadal nie wiem z ta gra na jednym kompie.
Edytowane przez DanielPas dnia 26-07-2012 16:23

Elensefar
Żeby grać na jednym komputerze bierzesz opcje "Gra Lokalna" i tam zmień z komputera na gracza lokalnego przy wyborze nacji. Pfft

"Głupota ludzka jest jak wyobraźnia- nie zna granic"

Elensefar

jozio
Ale jemu chyba chodzi o coś innego, o to, żeby zamiast Anonimowy gracz lokalny był nick każdego z jego braci.

Elensefar
To wystarczy w trakcie gry wziąć "Przemianuj jednostkę" na przywódcy... co w tym trudnego? Shock

Elensefar

DanielPas
chyba mi właśnie o to chodziło zaraz sprawdzę dzięki Grin
jak mówię jestem początkujący i rzeczy łatwe są trudne Grin

jozio
To ja dodam jeszcze, że zrobienie tego w inny sposób wymaga "małych" zmian w źródłach gry lub grania na serwerze multiplayer.

DanielPas
W jakiej frakcji jest jednostka która kontynuuje atak aż do śmierci swojej lub przeciwnika i która jednosta ma najwięcej awansów np. drzewiec -> starszy drzewiec itd. ?
"W końcu karaczany zabija się pod butem, a nie z armaty"

Elensefar
Jednostka atakująca do śmierci: Krasnolud Berserker
Najwięcej awansów: mag, elficka szamanka, Mroczny Adept (Starożytny lisz, ale to tylko w kampanii Zejście w Mrok)
Najwidoczniej magowie mają najwięcej awansów. Grin

Elensefar

DanielPas
Gdy zaczynam grę Colosseum fast 3 players takie cos mi sie pokazuje po rozpoczeciu mapy i od razu przegrywam, ktos wie co to jest? "choose default income"

jozio
A grasz na ustawieniach domyślnych? Jeśli zmieniasz dochód, to spróbuj odpalić domyślne ustawienia i nie zmieniać dochodu, powinno zadziałać, ale pewności nie mam, bo na tym dodatku nie grałem.

DanielPas