Klanowicze to dziwny, odosobniony lud mieszkający głównie w krainie Hor, która tak naprawdę jest wielką doliną poprzedzielaną mniejszymi pasmami gór, zamkniętą z trzech stron przez łańcuchy niebotycznych szczytów. Jedynym miastem jest ich stolica, Hortar, ale mają też wioski poszczególnych plemion i miejscowość nazywaną przez nich Garnizonem, położoną w Ampuzie.
Sami nazywają siebie Entladami, choć nikt poza nimi nie wie co to znaczy. Są ludźmi, z domieszką krwi elfów. Wszyscy są w mniejszym lub większym stopniu magiczni. Mają złożony system władzy, w swojej pełnej formie praktycznie niezrozumiały dla innych. Tworzą zamkniętą społeczność, do której tylko raz przyłączyli nowych członków. Mają jasne włosy i szare oczy za wyjątkiem jednego plemienia żyjącego w Ampuzie, które ma zielone oczy i brązowe włosy. Wszyscy mają bardzo jasną skórę. Lubią cień w jego pierwotnej i magicznej formie. Mają pewien rodzaj religii, ale nie wiadomo na czym ona dokładnie polega. Rzadko, ale czasami wymieniają członków pomiędzy plemionami, jeżeli ktoś wykazywał zdolności odmienne od swojej rodziny, nie uważają tego jednak za hańbę czy coś dziwnego.
Płaszczownicy
To politycy tego państwa. Ich bronią są ich płaszcze, co do których niewiele wiadomo na pewno, ale są śmiercionośną, magiczną bronią, a niektórzy nawet potrafią na nich latać. Często płaszczownicy są przywódcami grup bojowych albo posterunków. Zamieszkują olbrzymi pałac w Hortarze.
Wojownicy
Plemię wojowników jest jednym z największych w Klanie, a ich struktura jest nieskomplikowana: Nowicjusz, Wojownik, Mistrz. Używają wyłącznie broni wręcz, w czym są naprawdę dobrzy. Noszą kilka rodzajów broni, ale najlepiej radzą sobie z toporami, budyzganami i mieczami. Czasami zadają druzgoczące uderzenia swoimi tarczami. Mają silnie obwarowaną wioskę na południu, ale są dość rozproszeni. Większość Wojowników jest zoorganizowana w tzw Trójki Główne, których siła równa jest małemu oddziałowi. Oprócz nich w skład trójek wchodzą również Łowcy i Mściciele.
Łowcy
Łowcy są zazwyczaj bezwzględnymi, nastawionymi na walkę, przerażającymi łucznikami, jednak walczą mieczem nie gorzej niż na dystans. Legendy głoszą, że któryś z nich się kiedyś uśmiechnął, ale nie przeżył nikt, kto to zobaczył. Tak jak Wojownicy i Mściciele należą do Trójek Głównych, oraz posiadają prosty system trzech stopni, od Nowicjusza do Mistrza.
Mściciele
Mściciele, duma Klanu, wzięli swoją nazwę od faktu, że jako łucznicy trzymają się w drugiej linii, a ich kodeks nakazuje im pomścić śmierć towarzysza z pierwszej linii jakim najczęściej jest Wojownik, ale często też Łowca. Podobnie jak Łowcy i Wojownicy należą do Trójek Głównych. Tak samo jak u pozostałych członków Trójek Głównych ich system władzy opiera się na zasadzie trzech stopni - Mistrz, Mściciel, Nowicjusz.
Tancerze Ostrzy
Tancerze Ostrzy są wojownikami ze stylem. Nie noszą zbroi, za to świetnie posługują się krótkimi obustronnymi ostrzami. Jeżeli uda im się zajść przeciwnika od tyłu, jedno precyzyjne pchnięcie może zapewnić wrogowi długi odpoczynek. Kiedy się jednak nie uda, potrafią również zaatakować przeciwnika frontalnie, a jak atakują to nie znają litości - ktoś na pewno w takiej walce zginie. W końcu jak masz ginąć, to stylowo. Najlepsi z nich noszą też długi kij do obijania gnatów wszystkiemu, co nie chce dać się posiekać. W końcu tylko bezguścia giną nic nie robiąc wrogowi.
Rekinarze
Rekinarze od zawsze lubili Wodę. Na śniadanie pili Wodę, zagryzając ją rybami, na obiadokolację pożerali Ryby popijając je Wodą. Woda odgrywała bardzo ważną rolę w ich życiu. Pewnego dnia, kiedy byli jeszcze niewielką grupką rybaków, na teren ich Wody zawitała nowa Ryba. Tak wtedy sądzili. Odkryli, że Ryba ta nie tylko pływa w Wodzie, ale także ją pochłania. Jako dodatek do Ryb. Mając tyle wspólnego, zwłaszcza w temacie Wody, dogadali się i od teraz razem pływają w Wodzie polując na Ryby. Tak oto w znakomity sposób poznali się Entladzi z Rekinami i założyli plemię Rekinarzy, a Rekiny jako pierwsze zwierzęta zostały włączone do Klanu.
- legenda o powstaniu dziewiątego plemienia Klanu, potwierdzona przez Płaszczowników jako zgodna z historią Klanu.
Pomysł i wykonanie: Jarom
Grafiki Łowców: Maksiu
Edytowane przez Jarom dnia 02-01-2018 21:09
W porównaniu do starego wszystko jest dobre... Ale to jest rzeczywiście fajne. Nawet bardzo. Ale młot nie powinien lewitować. Albo wsadź mu go do dłoni, albo oprzyj o ramię, a jeżeli już ma stać - to trzonkiem do góry.