Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Eastern Europe at War: Nowe Wersje
Deidara
Witam wszystkich serdecznie. EEaW jest naszym wspólnym dodatkiem i to my, cała społeczność, powinna decydować o tym, jak jej losy dalej się potoczą. Mówię tutaj nie tylko o naszym dodatku EEaW:GB, który rozwija się swoim tempem, jako osobny twór. Bez dalszych wstępów... Dobrze byłoby wydać nową wersję. Nie jest ona konieczna. Balans jest dobry i dodatek można uznać za ukończony. Chodzi mi raczej o poprawki nie w samej rozgrywce, a w otoczce. Można by dodać animacje i poprawić translacje (wydaje mi się, że polska wersja językowa nie została jeszcze ukończona).
Oczywiście, to tylko moja propozycja. Sam nie jestem zdolnym grafikiem i programistą, więc tylko wychodzę do was z pomysłem. W temacie EEaW:GB jest sporo portretów Maksia, których szkoda byłoby nie dodać do ery. Są już ukończone i chyba zgodzicie się ze mną, że bynajmniej nie są banalne i niewarte oglądania.
Niedługo ruszą Władcy Taktyk 2015 i chciałbym w jakiś sposób powiązać tegoroczną odsłonę turnieju właśnie z EEaW. Wydanie nowej wersji (choćby zawierającej wyłącznie portrety Maksia), byłaby dobrym pomysłem moim zdaniem.
W tym temacie chciałem prosić też o błogosławieństwo od starych wyjadaczy, którzy tworzyli tę erę. Bez nich nic by nie powstało.
„Zniszczmy doszczętnie ten żałosny świat i przejdźmy do kolejnego.”
~ Chara

ForPeace
Co do tłumaczenia, to owszem, trzeba to zrobić (może wziąć jakieś stare wersje bez przekładu na angielski). Liczę na pomoc Jaroma, który w przeciwieństwie do mnie umie kodować tłumaczenia.

Co do EEaW: GB, bardzo chętnie bym to ruszył do przodu, ale jak patrzę na zainteresowanie forumowiczów i samych twórców dodatku to mi się odechciewa. Po prostu nie mam ochoty robić tego samemu.

Animsy do EEaW? Dobry pomysł, jak będzie mi się nudziło to może coś zrobię od czasu do czasu (no chyba, że mam się nie wtrącać w kompetencje Maksia Wink Grin)
Edytowane przez ForPeace dnia 08-05-2015 21:46