Witaj Wesnothańczyku
Nawigacja
-> Poradniki dla graczy
-> Poradniki dla twórców
-> Zrzuty ekranu
-> Komendy do BfW
-> Ladder of Wesnoth
-> JAK NIE DOSTAĆ BANA?
-> Kodeks strony
-> Kanały IRC
-> Darczyńcy
-> Galeria
-> Kontakt
-> Szukaj

-> Władcy Taktyk
-> Polski Ranking Graczy

-> Era Magii
-> Eastern Europe at War
-> Forgotten Legends
-> Nowy Porządek
-> Ku Nieznanym Krainom
 
Aktualnie online
-> Gości online: 2

-> Użytkowników online: 0

-> Łącznie użytkowników: 2,099
-> Najnowszy użytkownik: Gaara
 
Linki

















Polecane portale

Sygnaturki i buttony wesnoth.com.pl


 
Artykuły: Bitwa o Wesnoth - informacje
Battle for Wesnoth
Dowiedz się dlaczego tysiące graczy na całym świecie ekscytują się tą strategią. Autor: AxeFighter

Battle for Wesnoth na Androidzie
Recenzja aplikacji "Bitwa o Wesnoth" dla systemu Android. Autor: Werian

Chronologia Battle for Wesnoth
Niniejszy artykuł ma na celu przybliżenie zarówno nowym jak i starym graczom (lub po prostu zainteresowanym), chronologicznej historii królestwa Wesnoth i przyległych prowincji. Autor: Sulik

Geografia Wesnoth
Najważniejsze lokacje geograficzne w Wesnoth. Autor: Sulik

Glosariusz
Czyli przydatne skróty w grze wieloosobowej i nie tylko. Autor: Sulik

Komendy oraz kody do BfW
Tryb command mode oraz tryb debugowania dla tych którzy chcą się pobawić z konsolą, lub utknęli i tylko debug mode może im pomóc, czyli popularne kody do Bitwy o Wesnoth. Autor: Werian

Świat Wesnoth
Kompedium wiedzy o świecie, w którym osadzona jest gra. Autor: AxeFighter

Wesnoth na IRCu
Najważniejsze kanały poświęcone Wesnoth w sieci IRC & instalacja prostego klienta IRC. Autor: Grywacz

Zrzuty ekranu
Screeny z różnych wersji Battle for Wesnoth.
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
 
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

17/08/2017 00:11
Lub dla 3 (głupie 0) 2,4km=hex 500/2,4=208,3

17/08/2017 00:09
500/3,2=156,25. Wink

17/08/2017 00:08
30km/h to trochę za dużo. Grin Tura to 4 godziny (6tur =1 dzień) piechota ma 5 ruchów (regularne wojsko) idzie z prędkością powiedźmy 4km/h. 4*4=16 16/5= 3,2 km=hex.

16/08/2017 23:54
Grin

16/08/2017 23:36
Wprowadźcie łowców niewolników XD

16/08/2017 23:33
Poza podpaleniem proponuję stworzyć jeszcze jeden efekt specjalny. Zaraza: jeżeli 90% jednostek przeciwnika jest tego samego typu, to wszystkie umierają.

16/08/2017 23:31
Ja tam się cieszę, że jestem w grupie eoma

16/08/2017 23:31
@Hejnewar ja to między bajki włożę.

16/08/2017 22:34
No to jak mogę atakować statki w walce wręcz w takim razie? Ps. 500km to 20,8(3)hexa.

16/08/2017 22:16
@Hejne zedytowałem, żeby łatwiej tobie było całą metaforę tamtego wpisu zrozumieć. Dobranoc

 
Wygenerowano w sekund: 0.01
4,994,293 unikalnych wizyt